Behandeling van voetklachten: onze podoloog Marian van Zwieten

Pijn in uw voeten, enkels, knieën, heupen, rug, schouders of nek? Of moeite met staan en lopen? Voetklachten? Gezonde voeten en zonder problemen kunnen bewegen, het lijkt zo vanzelfsprekend, totdat dit niet meer vanzelf gaat.

Voeten

Uw voeten; u staat en loopt er de hele dag op. Als u klachten aan uw voeten krijgt dan wordt u zich opeens bewust van hoe belangrijk uw voeten zijn bij dagelijkse bezigheden. En klachten in uw enkels, knieën, heupen, rug, nek en schouders kunnen veroorzaakt worden door problemen met uw voeten.marjan-fysiotherapeutisch-onderzoek

Marian van Zwieten

Als gevolg van ouderdom, aanleg, overgewicht of bepaalde ziekten kunnen problemen in voeten ontstaan. De stand van de voet verandert, de beweeglijkheid vermindert of bepaalde delen van de voet zijn pijnlijk. Onze Podoloog Marian van Zwieten kan uw klachten vaak verminderen of voorkomen.

Podoposturaal therapie

is een erkende opleiding op hbo+ niveau, die gebruik maakt van reflex- en spierwerking onder de voeten om zodoende een stands-/ houdingsverandering hoger in het lichaam te weeg te brengen, waardoor klachten verholpen kunnen worden. Klik hier naar de website van Marjan van Zwieten voor nadere informatie.

Hoge eisen aan vakmanschap

De podoposturaal therapeuten, die voldoen aan de specifiek hoge eisen m.b.t. inrichting van de praktijk, gedragscode en bijscholing, kunnen zich aansluiten bij de Stichting Loop en het Omni Podo Genootschap. Steeds meer Zorgverzekeraars vergoeden een deel of alle kosten vanuit de aanvullende verzekering.
Podologie Marian van Zwieten is aangesloten bij Stichting Loop.

Samenwerking

Fysiotherapeuten voor Purmerend stelt hoge eisen aan het eigen team, maar ook aan de therapeuten met wie wij samen werken. U kunt uw voeten met een gerust hart aan Marian toevertrouwen! Marian werkt vanuit ons Expertisecentrum Wijk- en Ouderenzorg Purmerend. U kunt contact met haar opnemen via telefoon 06-54288308 of via het contactformulier op haar website.

marian-van-zwieten